KUNDESERVICE ID4U GÆLDENDE FOR ID4U FRIØRSALONERNE:

HAR DU RIS ELLER ROS ? VI STÅR PÅ SPRING FOR KRITIK.

ID4U modtager rigtig mange henvendelser med ris og ros, alt i alt ved vi hos ID4U, at der altid er plads til forbedringer. Har du været ude for en uheldig oplevelse i en af vores saloner, eller har du været ude for en ekstraordinær god service som du ikke havde forventet, ja så hører vi gerne fra dig i begge tilfælde. Ved reklamationer over en frisørbehandling, forsøger vi hos ID4U, altid at løse problemet, send os en E-mail, det vil ikke være spild af tid. ID4U tager ansvar og erkender, at vi som frisører også kan fejle, heldigvis sker dette sjældent, i forhold til hvor mange kunder der besøger ID4U´s saloner år efter år, og som kommer igen og igen. Mange af ID4U´s kunder har fulgt “med” lige fra starten i 2006. Salonernes åbningstid og kontakt informationer finder du i toppen af siden – under de forskellige byer. Alle henvendelser som vedrører den enkelte salon, skal rettes direkte til salonen.

KUNDESERIVICE GÆLDENDE FOR ID4U.DK WEBSHOP.

ID4U WEBSHOP TELEFON 77 30 10 01 (husk dette nummer udelukkende håndterer kundehenvendelser der vedr. webshoppen) Husk at have dit kunde nummer eller dit ordre nummer klar hvis du ringer til os vedr. en bestilling. Fang os via chatten nederst i højre side, eller send os en mail via kontaktfeltet under “kontakt”

PRODUKTET JEG HAR MODTAGET, ER IKKE DET JEG HAR BESTILT.

Har vi ved en fejl, sendt dig et andet produkt end det du bestilte, så skal du kontakte webshoppen på Webshop@id4u.dk eller du kan ringe til os på 77 30 10 01.

JEG HAR IKKE MODTAGET DET HELE AF MIN ORDRE.

Hvis der mangler et produkt i en pakke du har modtaget, skal du kontakte os, enten på mail info@id4u.dk. (Hvis du kontakter os på mail, så husk at skrive hvad du mangler, produktnavn og evt. stk antal). Du kan også ringe til os på 77 30 10 01.

ER DER EN VARE DER ER GÅET I STYKKER UNDERVEJS I TRANSPORTEN.

Har du modtaget en pakke der ikke er kommet frem i hel tilstand, skal du sende en mail info@id4u.dk. Beskriv hvad defekten omhandler og du kan evt. medsende et billed af den itu gået vare. Du kan også ringe til os på 77 30 10 01.

GÅR PRODUKTET I STYKKER EFTER MODTAGELSEN.

Har du købt et produkt i vores webshop, som nu er gået i stykker, så skal du kontakte os på info@id4u.dk, husk at skrive produktnavn og hvad der er gået i stykker. Du kan også ringe til på 77 30 10 01.

HVORDAN SENDER JEG EN VARE RETUR TIL WEBSHOPPEN ?

Hvis du ønsker at returnere/bytte et eller flere produkter, så print og udfyld vores returseddel. Send så varen og retursedlen til os. Send os også gerne en kopi af fakturaen. På retursedlen krydser du af om du ønsker pengene retur eller du ønsker en anden vare. Hvis du ønsker pengene retur, skal du huske at skrive dit reg.nr. og dit konto nr. Hvis du har fået produktet i gave, skal du også her skrive dit reg.ne. og konto nr. Ellers bliver pengene ført retur til det betalingskort der blev brugt ved købet. På retursedlen vil vi gerne have at du skriver hvorfor du ønsker at returnere produktet. Hvis du ikke ønsker pengene tilbage, men i stedet ønsker et andet produkt, så skriv også det på retursedlen. Omkostningerne til returforsendelsen skal du selv betale. Hvis du ønsker en vare ombyttet betaler vi fragten på dit nye produkt. Du kan kun ombytte din varer til noget der koster det samme, eller en vare der koster mindre end den vare du gerne vil have byttet.

MÆRKER OG PRODUKTER.

Der er et mærke jeg ikke kan finde, får i dette i jeres webshob. Vi har naturligvis ikke alle frisørprodukter her i shoppen – du er dog velkommen til, at sende os ønsker gennem kontaktformularen under kontakt feltet.

PRISER.

Levering og fragt. Hvor langt er min pakke ? Du kan tracke din pakke ved at klikke HER Hvad koster det at sende en pakke ? VÆGT 0-1 kg 1-5 kg 5-10 kg 10-15 kg 15-20 kg GLS PAKKESHOP 42,50 kr 46,25 kr 57,50 kr 73,75 kr 86,25 kr GLS LEVERING 66,25 kr 70,00 kr 81,25 kr 97,50 kr 110,00 kr

HVAD ER EN GLS PAKKESHOP ?

GLS er et fragtfirma der hovedsaligt lervere til udvalgte lokationer (pakkeshops) rundt omkring i landet. Det kan f.eks. være bilka, brugsen osv. På GLS´s egne hjemmeside kan du finde de pakkeshop´s der er nærmest dig.

HVORNÅR KAN JEG HENTE MIN GLS PAKKE?

Har du ved din bestilling, oplyst dit mobilnummer, så kommer der en SMS til dig, når din pakke er ankommet til pakkeshoppen. Du vil ydeligere modtage en mail, når din pakke er klar til afhentning. Hos ID4U vil vi gøre alt for at du får en hurtig levering, helst inden for 1-3 hverdage. Dog kan det tage en dag eller to mere, hvis der er udsolgt af nogle af de produkter du har bestilt. Vi sender din pakke med GLS – desværre har vi stoppet samarbejdet med Postdanmark pga. for mange fejl leverancer. Du kan ikke drage ID4U til ansvar, hvis din pakke bliver forsinket ved en af vores pakkedistributører. I tilfælde af at en af dine bestilte varer, ikke kan leveres som anført, vil vi kontakte dig på den mailadresse, du har opgivet ved din bestilling.

KAN JEG ÆNDRE PÅ MIN BESTILLING ?

Hvis du lige har sendt din ordre afsted og du har nogle ændringer til den, har du mulighed for at lave den om. Du skal kontakte os på 77 30 10 01. Hvis din ordre er sendt til pakning, kan du desværre ikke ændre på den. Du er også velkommen til at se om vi er på chatten nederste højre hjørne – ellers efterlad en besked.

HVORDAN HANDLER JEG PÅ ID4U.DK ?

Du finder den vare du ønsker at købe. Varen kommer i din kurv ved at du klikker på “læg i kurv”. Du kan nu forsætte din søgning, hvis du ønsker at handle yderligere. Ellers tryk på “gå til betaling”. Er der nogle varer i din kurv du fortryder, eller har du nogle rettelser i forhold til stk. antal, trykker du på knappen “gå til kurv”. Her kan du slette en varer du ikke vil have alligevel. Det er også her du kan ændre på antallet. Du kan nu trykke på “opdater kurv”, hvis du ønsker at se din samlede pris, efter at du har ændret din kurv. Nu trykker du på “betal nu” for at få betalt for dine varer. Nu vælger du leveringsform og indtaster dine leveringsoplysninger, og derefter trykker du på “betal nu”. Til sidst indtaster du dine kortoplysninger og klikker på “betal for din ordre”. OBS: Din bestilling er først gået igennem, når du har klikket på “betal for din ordre”. Hvis du forlader vores webshop inden da, er købstransaktionen ikke blevet gennemført. Når du har betalt for din ordre, vil systemet sende dig en ordrebekræftelse, til den e-mailadresse du har indtastet under kundeoplysninger. Du vil ligeledes modtage en e-mail, når vi har ekspederet din ordre. Vi trækker selvfølgelig først beløbet på din konto, når vi sender din pakke.

HVILKE BETALINGSMULIGHEDER HAR JEG PÅ ID4U.DK ?

I vores webshop kan du betale med følgende kort: dankort, visa, visa-electron, pay pal, mastercard, mastercard debit, maestro.

VAREN JEG KØBTE, ER NU BLEVET BILLIGERE, KAN JEG FÅ DIFFERENCEN TILBAGE ?

Da ID4U.DK er en webshop der tit kører med tilbud, er det desværre ikke muligt at vi kan tilbage betale en difference på en vare du har købt, heller ikke hvis varen kommer på tilbud få dage efter at du har modtaget din vare. Når du som kunde har betalt for din vare, har du også accepteret prisen, og af denne grund kan vi ikke betale differencen tilbage til dig.

VILKÅR.

Hvor lang fortrydelsesret har jeg ? Du har som kunde i vores webshop, 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag du har modtaget din pakke. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme mængde og samme stand som da du modtog den. OBS. Trimmer, hårtørrer, glattejern og andre el artikler, tager vi ikke retur hvis de har været i brug. Husk du aldrig må klippe certifikatet af ledingen da dette er en garanti for produktet er originalt. OBS. Omkostninger til en evt. returnering, skal du selv betale. Når vi har modtaget din returvarer, og har godkendt den, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.. Hvis du har fået gratis fragt og bliver den samlede værdi, efter returnering, under 399 kr. modregnes, det fragten ville have kostet, det beløb, vi indsætter på din konto.

VED MANGLER, FEJL ELLER UDEBLEVNE LEVERANCER SKAL DU HENVENDE DIG TIL:

ID4U.DK Banegårdspladsen 8850 Bjerringbro Tlf: 77 30 10 01 Hvis du sender en vare retur, skal du benytte denne adresse. Vi modtager IKKE pakker der er sendt pr. efterkrav. Varen kan ikke afleveres og byttes etc. i salonerne eller på adressen hvor webshoppen ligger. Vare skal derfor sendes retur på samme måde som du modtog pakken. Hvis vi modtager en pakke retur, som du ikke har fået hentet i en pakkeshop – eller har du forudbetalt nogle varer, og fortryder dit køb inden at vi har sendt din pakke, skal der ske en delvis eller hel refusion af købssummen. Refusionen sker ved bankoverførsel. Dine bankoplysninger herunder konto og reg. nummer er ikke følsomme, og du kan derfor trygt oplyse disse til os pr. mail eller alm. post.