Reklamation

Kundens køb er omfattet af købeloven, herunder mangel reglerne. Det medfører, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet eller pengene retur – alternativt et afslag i prisen, helt afhængig af den eksakte situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende handling på selve produktet. Du skal kontakte ID4U webshop ved reklamation indenfor en rimelig tidshorisont. Som kunde skal du reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har konstateret manglen ved varen/produktet. Vi henstiller til at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. For nemheds skyld så få det gjort med det samme – blot en anbefaling fra ID4U webshop.

Reklamation sker naturligvis ved at kontakte os pr. mail til info@id4u.dk eller telefonisk på webshoppen telefonnummer. Retur skal sendes til: ID4U Slag og Support ApS ATT: Retur/reklamations afdelingen Banegaardspladsen 9 88850 Bjerringbro Når varen skal returneres, beder vi dig samtidig og helst så detaljeret som det er dig muligt, at informere om hvad problemet er. Brug vores standard formular der kan hentes her id4u.dk/retur. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimere ekspeditionstiden for reklamationen. Fortryder du dit køb kan du inden for 14 dage sende dette retur til ID4U webshoppen. Dog skal du selv betale for fragten i denne sammehæng. Hent formularen her.

For mere information, se handelsbetingelserne.